Το σχολείο μας!

Το σχολείο μας!

Συνεργαζόμαστε, μαθαίνουμε, δημιουργούμε…

Εκπαιδευτικές εκδρομές: μια ευκαιρία για ψυχαγωγία, μόρφωση, πλούσιες εμπειρίες!

Εκπαιδευτικές εκδρομές: μια ευκαιρία για ψυχαγωγία, μόρφωση, πλούσιες εμπειρίες!

Νους υγιής εν σώματι υγιεί!

«Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος…» (Φ. Νίτσε)

«Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το θέμα είναι πώς θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας.» (Π. Πικάσο)

«Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το θέμα είναι πώς θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας.» (Π. Πικάσο)

Εθελοντισμός και διακρίσεις…

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στον πανελλήνιο και παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργίας αφίσας που οργανώθηκε από τη Διεθνή Ένωση για την Εκπαίδευση στη Στατιστική και το Διεθνές Στατιστικό Ινστιτούτο (International Association for Statistical Education IASE). Οι δύο αφίσες που υποβλήθηκαν στον διαγωνισμό δημιουργήθηκαν από δύο ομάδες μαθητών και μαθητριών της Γ' Γυμνασίου και είχαν ως θέμα τη βία στα γήπεδα. (Υπεύθυνες καθηγήτριες: Μαριλένα Δανοχρήστου, Θεοδώρα Αλεξοπούλου)

Ημερολόγιο

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Σχολική Πινακοθήκη

Η Βιβλιοθήκη μας

Εργασίες Μαθητών

Συμμετοχή σε Μαθητικό Συνέδριο

Προτεινόμενα Λογοτεχνικά Βιβλία

Φίλοι επισκέπτες,

Η ιστοσελίδα του σχολείου μας δημιουργήθηκε με σκοπό την ουσιαστική επικοινωνία των μελών της σχολικής κοινότητας. Η περιήγησή σας σε αυτή θα σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για το εκπαιδευτικό μας έργο καθώς και για τις ποικίλες δράσεις στις οποίες συμμετέχει το σχολείο μας. 

Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση!

Με εκτίμηση
Ο Διευθυντής

Γεώργιος Α. Βλάχος

Εθελοντισμός

η-τάξη

Δωρεά Μυελού των Οστών

Διακρίσεις μαθητών μας!

"Μαθαίνω να μην καπνίζω", της Β. Τινγκιλιάν

Επισκέπτες ιστοσελίδας

Σήμερα 3

Χθες 38

Εβδομάδα 3

Σύνολο 622846

Οδηγίες για την περίπτωση σεισμού

Εφαρμοφή Cyberkid

3ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου

Διεύθυνση: Ναυαρίνου & Ύδρας
Τ.Κ.: 15122,  ΜΑΡΟΥΣΙ

Διευθυντής:   210-6127266
Καθηγητές:   210-6143219

Fax :    210-8054368

Facebook Twitter YouTube

 

Φόρμα επικοινωνίας 

Χάρτης Περιοχής

Site created by