• Το σχολείο μας!

  • Το σχολείο μας!

  • Συνεργαζόμαστε, μαθαίνουμε, δημιουργούμε…

  • Εκπαιδευτικές εκδρομές: μια ευκαιρία για ψυχαγωγία, μόρφωση, πλούσιες εμπειρίες!

  • Εκπαιδευτικές εκδρομές: μια ευκαιρία για ψυχαγωγία, μόρφωση, πλούσιες εμπειρίες!

  • Νους υγιής εν σώματι υγιεί!

  • «Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος…» (Φ. Νίτσε)

  • «Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το θέμα είναι πώς θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας.» (Π. Πικάσο)

  • «Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το θέμα είναι πώς θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας.» (Π. Πικάσο)

  • Εθελοντισμός και διακρίσεις…

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-15

Α. "Η θύραθεν Ελληνική Γραμματεία και το Ορθόδοξο έντυπο-βιβλίο στα πρώτα τυπογραφεία της Ευρώπης"

Στόχοι του προγράμματος αυτού είναι:

  • Να ανακαλύψουν οι μαθητές τη σημαντικότητα της εφεύρεσης της τυπογραφίας
  • Να γνωρίσουν τα ελληνικά τυπογραφεία στην Ευρώπη και τις κατηγορίες των εντύπων που τυπώνονταν εκεί
  • Να συνειδητοποιήσουν τη συμβολή των εντύπων στη διάδοση του ελληνικού πνεύματος και της ελληνικής παράδοσης στην Ευρώπη και το πως συντηρήθηκε η χριστιανική πίστη στο ελληνικό γένος με τη βοήθεια αντίστοιχων εντύπων.

Το πρόγραμμα θα εκτείνεται σε 20 συναντήσεις και θα πραγματοποιείται κάθε Παρασκευή 14:15-15:45.

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαλαίνου Θεώνη (ΠΕ01)

ΥΛΙΚΟ:

 

Β. "Στα μονοπάτια ενός μεσαιωνικού κάστρου..."

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Δημιουργία ψηφιακού τουριστικού οδηγού με θέμα τα μεσαιωνικά κάστρα στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Συλλογή πληροφοριών για τα κάστρα που θα μελετηθούν (ιστορικά γεγονότα με τα οποία συνδέονται, θέση, τρόπος κατασκευής, στοιχεία αρχιτεκτονικής, θρησκευτική και άλλη χρήση)
  • Συγκριτική θεώρηση κάστρων
  • Κατανόηση της αδιάσπαστης σχέσης ανθρώπου και φύσης και της αλληλεξάρτησης του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος
  • Απόκτηση γνώσεων-εμπειριών και ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσα από διαδικασίες ομαδικής εργασίας και συνεργατικής επεξεργασίας της πληροφορίας
  • Εξοικείωση με τη χρήση των εργαλείων web 2.0 στη διερεύνηση και την παρουσίαση ενός θέματος.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:

  • Ομαδοσυνεργατική μέθοδος: ενημέρωση των μαθητών για το θέμα-υποθέματα, χωρισμός τους σε ομάδες και ανάθεση εργασιών.
  • Καθοδήγηση για αναζήτηση πληροφοριών, συγκέντρωση υλικού, επεξεργασία, μελέτη, εξαγωγή συμπερασμάτων.
  • Έρευνα στο διαδίκτυο και σε βιβλιοθήκες φορέων.

Το πρόγραμμα είχε διάρκεια πέντε μήνες και οι συναντήσεις γίνονταν κάθε Τρίτη 14:15-15:45.

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Αλεξοπούλου Θεοδώρα (ΠΕ02)

ΥΛΙΚΟ:

Παρουσίαση προγράμματος

Οπτικοποίηση ποιήματος

"Δώσ' τη μου πίσω": Μύθος σχετικός με το Κάστρο Χλεμουτσίου

Κάστρο Μεθώνης

Το Κάστρο του Μυστρά

Μονεμβασιά

Μυστράς: Θρησκευτική και Πολιτική Εξουσία

Μυστράς: Στοιχεία Αρχιτεκτονικής

 

 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Επικοινωνία

3o Γυμνάσιο Αμαρουσίου

Διεύθυνση: Ναυαρίνου & Ύδρας
Τ.Κ.: 15122,  ΜΑΡΟΥΣΙ

Διευθύντρια: 210 6127266

Υποδιευθυντές (Ηλίας Μαυρόγιαννης, Χαρά Γκατζιώρα): 210 8054368

Καθηγητές: 210 6143219, 6936066043

e-mail:mail@3gym-amarous.att.sch.gr

 

 

 

 

Χάρτης Περιοχής

Επισκέπτες ιστοσελίδας

Σήμερα 228

Χθες 452

Εβδομάδα 1424

Σύνολο 855071

Kubik-Rubik Joomla! Extensions